توتیا

بنام یکتای بی همتا

توتیا

بنام یکتای بی همتا

آسمان

                                                           آسمان در انتظار  

 

                                                             من در غفلت  

  

                                                           فرصت ها گذری  

 

                                               کیست که قدر این فرصت را بداند  

 

                                                       دوست دارم آسمان را  

 

                                                                  آبیش  

 

                                                                 صافیش   

 

                                                            وگاهی ابریش 

  

                                                            آسمان در انظار 

 

                                                             گاه می بارد  

 

                                                                  وگاه  

 

                                                           من تنها نظاره گر  

 

                                                         دوست دارم باران را  

 

                                                           زیر باران راه رفتن  

 

                                                         دوست دارم آبیش را  

  

                                                   رنگ صداقت رنگ شادیش را  

   

                                                         دوست دارم ابریش را  

 

                                                         حمایت و سایه اش را  

 

                                                         دوست دارم آسمان را

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسین جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 http://sormedan.blogsky.com

آسمان آبی است

آسمان آبیست با وجود انسانهای آبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد